星期六, 10月 06, 2012

再敗LC

迎月老公買左一對Pale Rose碟~已經好開心~

尋晚放工諗住去CC super睇下D日本麵粉, 老公郤以為我為LC而去~
結果一到步就帶左我去LC Counter~ 七折本來好似唔係好吸引, 因為冇粉紅煲~
但係Stoneware都樣樣齊~

呢Set Capuccino 我早早就對佢一見鍾情~!!
不過正想戒咖啡既我唔敢買~
但係又好鍾意~ 今次七折~ 老公話, 會唔會開倉仲平~ 我話, 開倉唔會見到D咁靚架喇~
於是佢就乖乖咁拎去比錢~


又係Cherry Red, 我發覺家中既Cherry Red真係越黎越多~
只因為粉紅色不常遇見吧~ Cherry Red 係我既第二最愛~

睇黎老公今個月既拋妻棄子北京遊代價幾大~
不過區區Stoneware, 總比要佢買煲比我算好~

今朝一早就醒左~ 即時諗起可以用新杯整咖啡!!!!!!
給自己弄左個Latte~

杯size, 用Lungo既capsule再加奶至杯滿, 就係我既口味~
我的LC早餐~

沒有留言:

張貼留言