星期六, 10月 06, 2012

LC大合照

當老公係咁比我入貨時, 佢成日都話不如你拎哂D LC出黎影張合照(佢心想見到太多會覺得自己過份而唔再敗落去~傻啦~只會越睇越愛, 敗得更多吧~)

今日難得拎起大眼機~ 就黎同佢地影張合照啦~

其實我既LC存貨主要係Stoneware為主~ 煲只有兩個, 加埋 Staub, 其實已經好好用~!!



先介紹第一個LC煲~ 老公成日都話好後悔買左第一個LC比我~
因為佢估唔到我會去到咁愛既地步呢~

第一個LC, 應該係兩年前既富豪開倉時買~ 不過, 我地並唔係o係開倉買既~
只係去左SOGO, 當時Sales太太話價錢同開倉一樣, 唔洗迫~
信以為真, 就冇去迫開倉~ 揀左個米白色既22cm Round Cocotte



第二件, 就係第二年o係富豪開倉買既~ 不過當年我冇迫入場地, 只係搖距老公買個焗盤返黎比我, 結果佢就買左呢個返黎~ 覺得好重~ 所以比較少用~

跟住落黎就係我有份購入既LC~

今年兩個開倉時買既~













大合照竟然漏左23cm Plates...獨照補返~
不過唔知大家有冇留意到, Cassis 同 Cherry & Cobalt 既碟Size 唔係 Exactly 一樣~?

當然唔少得平時Discount敗既至愛啦~


沒有留言:

張貼留言