星期日, 1月 20, 2013

Cooking Class @ Le Creuset - 炒菜炒蛋示範

除左學野,其實呢個Class都幾毒!同學們問了老師,究竟最少有幾多個LC先叫齊全呢?

老師答:黑底鑊(用來炆炒都得)平底煎PAN,坑紋GRILL PAN,仲有兩個可以做到煲中煲既ROUND OR OVAL 鍋!



全個課程至毒既係,炒菜示範!

老師話黑底先可以用黎炒餸,先有鑊氣!我一個都冇添!

示範用32cm既大Marmite 鍋!老師先教用少量既水先把鑊加熱1﹣2分鐘,直至出煙就為之夠熱!
夠熱後倒走熱水,掃油,加熱至出煙,就可以開始炒菜!


幾有鑊氣~!



示範完炒菜,有同學問淺鍋除左無水蒸,仲有乜用途,老師就教炒蛋!

掃既油都比較多!不過出黎既效果一D都冇黏鍋!而且仲有滑蛋既感覺!正!


原來只要鍋夠熱,三兩下就弄出唔黏鍋既滑蛋!


上完呢個 Cooking Class 真係得著太多!除左識得多左點用LC鍋外,WISH LIST仲多左個鍋!就係大大鑊Marmite鍋!哈哈!

因為除左可以炒野外,仲可以做埋煲中煲!又可以炆野,炸野!一舉多得呀!

沒有留言:

張貼留言