星期二, 6月 25, 2013

終於等到:LC週年慶

一年裡面,最忙敗家既時候,特別係LC,就係3,5,7,9,11
3同9月開倉,5同11係SOGO,7 就係旗艦店週年慶喇!

同往年一樣,身份証號碼有週年數字”3“就可以用半價到旗艦店買最多三件既產品!係咪好興奮?
去年我冇2字,但碰到週年慶後O係UNY有限時半價優惠,我隻紅色Buffet 就係咁樣得返黎!

經過一年多既經驗,我已經定立左幾個開倉不會遇到,只有半價最抵時既ITEMS!希望我可以成功托佢回來!
本來全職煮婦係可以星期五就去,可惜身懷六甲既我要等苦力相公幫手拎野!唯有等星期六吧!

祝我好運!



大家如果想知道詳情,可以去LC既Facebook度Like!咁就可以最快知道最新既Promotion架喇!

沒有留言:

張貼留言