星期日, 6月 16, 2013

Dinning Out @ Cucina

朋友生日,每年我地都會相聚一下,上次佢請左我食Morton,今次我請佢食Cucina!我地兩個都很愛食餐好!所以一定會趁呢個機會搵個好地方Enjoy Life!!

到步時間仲未夠七點,雖然BOOK唔到WINDOW SEAT,但都可以感受下維港景色!正!

青醬配麵包!我超愛呢個青醬,雖然好似油左D,但味道一定比用油醋更佳!要自家制試下!
 沙律!
我地既指定動作:牛扒,友人點了美國肉眼
  呢個海鮮鍋都幾貴,成五百幾蚊,不過我有折~所以都好抵!
味道當然超正啦!裡面有青口,龍蝦,蝦,魚,帶子,魚好滑好香~令我地一試難忘!
因為用STAUB SERVE,所以個海鮮鍋食左好耐都仲KEEP到暖!
最後淨返D汁,塊包就係用黎沾D海鮮汁黎食!原汁原味~!
傾下傾下,本來冇位食甜品,但最後都被侍應推介我地點左一個甜品SHARE!
個雪巴係波蘿味,另外最上面係芒果粒,中間係菠蘿乾,最底層係用椰汁加埋一D米去做成既甜品
唔算好甜,好O岩我同友人唔太愛甜既口味!令我地都好驚喜呢!


餐牌上仲有好多美食想試!要同友人再黎過!嘻嘻!

沒有留言:

張貼留言