星期日, 6月 02, 2013

我的快樂孕記 9﹣ 結構超聲波

等到頸都長,終於等到20週,可以去做結構超聲波!
結構超聲波既目的係要檢查BB各個器官的結構是否正常!
我之前都有擔心,因為身邊有朋友試過因為照結構時出現問題,最後要同BB SAY GOODBYE!

感恩既係!BB一切正常!
好多媽媽都會在20週照結構時用4D照,其實所謂4D,就係3D加動畫咁睇~照完會有返隻DVD比你留念!
不過我當時冇諗過要照4D,只在同一間診所預約照結構,懶理佢係乜D

雖然只係超聲波,但每一個器官醫生都會好仔細地檢查,先睇胎盤的位置,胎水量,再由頭骨開始,睇下D組織發育成點,骨架正唔正常,有冇兔唇等等
總括黎講,我最睇得明既,係BB既側面!其他醫生在數手指,腳指我都大約看到~其他我都只係睇到條骨比較清楚D!
可能今次主要照每一個器官,沒有一張看到完整的BB的超照!

不過唔緊啦!最緊係BB健康正常!
過兩個星期又會再到私家醫生度檢查,到時又可再次見到BB!


總算放下左心頭大石,可以開始為BB物色用品喇!不過買野之前,要執下間屋先~要預留空間比小B呀~

沒有留言:

張貼留言