星期日, 6月 30, 2013

LC旗艦店三週年敗家記


等左咁耐既週年慶,終於可以買到我想買好耐既26Marmite!!
Marmite 既好處係萬能咁滯!比一般既LC鍋再加上一個鑊既功能!
想買好耐但一直都等,之前德國網賣半價但只得黑色係黑裡!所以都冇買到!
呢一日等到頸都長,身懷六甲既我星期五第一日就去,雖然要排一個小時先入到去買,但都買到26 Marmite!!

揀橙色,係因為我已經有兩個Cherry Red (18 Risotto & 26 Buffet ),同埋我一個橙色都冇呀!



另外就買左Hot Items Cake Stand!! 
其實我好少在家攪高茶,又好少打邊爐,但心裡覺得半價買到Cake Stand真係好抵!總會想到佢有乜用~哈哈!


有多Quota,買埋兩個煲夾,一個粉紅比16AR,一個橙色比Marmite!!
即晚就參考鬼嫁既養鍋心得:洗淨後用油及廚房紙塗均黑色部份(我連蓋內都塗埋)然後放兩日等個鍋吸收D油份,咁開光煮餸就唔會黐底!



見到小花花,忍唔住要敗佢回家!小花花除左可以放雪糕,仲可以放切好既餸(我常常都咁用)或者放蛋沙律

今次一連去左兩日,夠哂皮喇!

沒有留言:

張貼留言