星期六, 6月 08, 2013

我的快樂孕記 12 ﹣第一次聽產前講座

今日第一次去聽產前講座,其實呢D講座都係一D奶粉尿片品牌主辦,好多媽媽都非常擁躍報名去拎禮物!

第一次聽,就去左美素佳兒,呢個品牌D Marketing真係好勁,之前D TVC已經經常出現O係黃金時段!
近來仲搵左Lisa S做代言,拍硬照仲有微電影!
今次仲O係網上放左好多關於懷孕既歴程,睇到我呢個準媽媽都好感動呀~!

講返個講座,一入場聽下講解就送左個三角枕!
呢個三角枕對開始水腫既我黎講非常有用呀!



講座主要講準媽媽懷孕時既營養,及講解餵母乳既好處,仲有教埋幫BB沖涼!
令我驚訝既係, 一家有做嬰兒奶粉既公司,都大力推廣媽媽餵母乳!大讚母乳對BB既好處!
不過當然,佢都有位入SELL佢既媽媽奶粉,因為原來餵哺母乳既媽媽比懷孕時所需要的營養更多!
而且不能單靠食物中吸收到!所以都要飲佢地既媽媽奶粉呢!
不過,我飲唔慣呢個品牌既奶粉,因為太重Vanilar味~

沒有留言:

張貼留言