星期五, 6月 07, 2013

我的快樂孕記 11 ﹣開始購物

本來我都未打算咁早為囝囝添置物品住,想等多兩個月後先開始搜購!
不過,我有個好朋友,佢預產期同我差唔多時間(都係陀囝囝)已經買左好多野,不時向我推薦有乜好買!
最近佢搵到我想買既摺合式既浴盆有Promotion送newborn support!!

呢個浴盤最大既好處係可以摺得埋,好慳地方,而且平底要放到邊度洗白白都會容易D,日後BB唔用時可以當作玩具箱,一D都唔浪費!
當然呢個摺得埋既浴盤比起一般既貴好多!但又可以慳位又可以長用,真係抵過買百零蚊個又阻地方又只用一年半載既浴盤呀!

於是同朋友一人買左一SET,為囝囝揀左藍色~嘻嘻



另外友人仲幫我買左條竹纖維既毛巾,可以做BB既浴巾,竹纖維毛巾既好處係又軟滑又吸水!
最適合BB嫩滑既肌膚!







沒有留言:

張貼留言