星期日, 5月 19, 2013

第一次做Pizza ﹣ 菠蘿芝士薄餅

睇到網上好多煮婦們都紛紛整Pizza!! 原來好易做~
參考左鬼嫁既食譜試試~



不過可能我懶開麵包機打麵糰,只係用手搓到不粘手,感覺不是很脆!
同埋用呢個分量我覺得比較厚(自己又搓大左),所以下次我會減少少~

餅底:
筋麵粉        200g
乾酵母       5g  
     100g 
        3g  
橄欖油       10g

材料:
茄膏
罐頭菠蘿 一細罐
Mozzarella Cheese

搓麵糰好DIRTY,冇影相,搓到同26 buffet 差唔多SIZE就O係BUFFET度掃上Olive Oil
後然將餅底放上去搽茄膏


罐頭菠蘿切薄片,舖滿整個Pizza


再灑上芝士碎,加熱3分鐘預熱Buffet


然後放入焗爐用250度焗8﹣10分鐘(我家小小焗爐只有21L都可以放到26Buffet,好開心~)


焗到芝士轉金黃色我就收手~都焗左8分鐘,下次試下搓薄D


Buffet Hand Made Pizza 出爐~!!
相公好驚嘆只見我整左半個鐘都冇既時間就整好左個Pizza, 下次朋友到訪又多一味菜色,餡料仲可以百變多元化添~


用LC Chopping 上碟,真係好靚呢~


要繼續努力,諗下下次整乜味道先~

沒有留言:

張貼留言