星期三, 5月 01, 2013

近期毒物 ﹣ LC Chopping Board

最近被LC迷日毒夜毒,自己以為日本出粉紅Buffet 連粉紅 Trivet 都不為所動!

以致最近日本大賣既Chiffon Pink 花花,我都冇打算買!唔係我定力夠,只因地方有限!同埋D煲煲我都有差唔多Size!
宜家六七個煲,我都唔能夠常用,再買,就更加唔能夠常用~不能不理智一點!

不過~我最後都難免要毒上一個敗物!就係LC 既Maple Wood Chopping Board!!!

本來想搵代購買,又想搵朋友代敗,不過兩樣都失敗左!自己無聊上樂天網見到!即買!(衰到連運費幾多都唔理!)
結果梗係買貴左啦!但足不出戶都可以敗到LC,果下真係幾過癮!


咁日後要Serve Cheese 或者 Steak,都可以用呢塊靚靚針板上枱啦!

沒有留言:

張貼留言