星期三, 5月 01, 2013

Dinner Buffet @ Three on Canton

最近做左MPDE(Marco Polo Dinning Experience) 既Member,年費平,平時有75折,仲送我一大堆Coupon,包括200X5張 Cash Coupon,兩張FREE兩位自助餐(買四送二),兩張FREE兩杯飲品既Coupon,仲有生日蛋糕,一支紅酒Coupon!! 淨係佢比呢堆Coupon都已經貴過佢既年費!

最抵死既係Coupon可以同75折優惠用!真係好正!
呢一晚,就同朋友相公四人行來Three On Canton Dinner Buffet!!
用Free兩位再75折!折完每人都唔洗250!!!爽呀!



呢個蒸籠放著北京填鴨既皮!雖然唔夠薄同熱,但我都好享受可以食到北京填鴨既味道~哈哈!


呢SET係印度咖喱系列,個人覺得麻麻


LC既Oval Dish!!放雞幾靚!只供觀賞梗係要用星級廚具!


LC既 Grill Pan, 可以烤扇貝!可以參考一下~嘻嘻~上面係牛柳,NICE!唔似OPENRICE D人講話OVER COOK, 仲好腍喎!
不過個“疑似”鵝肝就要用唔掂黎形容!又乾又硬!


多個LC Buffet 放著唔同既美食,有羊有魚!


友人最積極就係呢三種即開既生蠔!我唔食得!但友人同相公都讚好!


龍蝦比Yamm更美味!


北京填鴨!YEAH~


呢個刺身杯係每人都送一杯!我唔食得!友人大讚海膽好甜!帶子鮮味!


天婦羅蝦係我食Buffet既至愛!晚上既蝦比TEA BUFFET既大一點!
剛炸好既熱辣辣最好食!嘻嘻!


唔係食左好多野!甜品好快比人掃哂!揀左薑汁燉旦白,蘋果撻,粟子旦糕同士多啤梨奶凍!
食到好飽,友人再出去掃甜品時,又出左另一批旦糕!我食唔落喇!

沒有留言:

張貼留言