星期六, 5月 25, 2013

第二個粉紅LC煲

身不由己不能去日本旅行,幸好有個好哥哥~!!

O係大阪OUTLET幫我尋LC!
可惜粉紅心心BUFFET找不到,請佢幫我影低所有粉紅物件!
GOGOGO!!!

第一張相已經令我非常興奮呀~!!


圖中好多煲煲我都好想要架~好似左邊既POWDER PINK OVAL RISOTTO!
ANTIQUE ROSE OVAL 17, SAUCE PAN~
不過最後我揀左中間第二個既16ROUND~


問過哥哥,佢話ROUND好似好過OVAL~我又唔想佢行李超重~所以只敢買一個~不然我在場的話,我實會托埋個PP OVAL RISOTTO!
雖然千叮萬囑哥哥要CHECK真D有冇DEFECT,不過哥哥係”外行人“(佢對LC一D都唔識!)我叫佢CHECK下煲面D字會唔會黑哂甩哂色同煲內唔好有突點~
呢兩樣都冇事,不過回來就發現煲蓋上有一點凹左~不過要細心D睇先覺~反正我係用煲唔係欣賞煲~唔怕啦~


將ANTIQUE ROSE同CHIFFON PINK放埋一齊~就好易分到ANTIQUE ROSE係比較深色D~!我當然愛CP多D,不過我覺得有得揀就一隻色夠喇~而家D煲開始多,要惜買~哈哈!

開光就只用左黎煮一人前既味千拉麵現成版~方便如一般即食麵一樣咁煮~
加左菜同魚旦蟹柳,成煲麵都唔同哂~



沒有留言:

張貼留言