星期五, 5月 17, 2013

我的快樂孕記 8 ﹣ 第一次的胎動

從剛懷孕的一刻開始,心中總有無窮既擔心同期待~
期待遇第一次睇到BB既心跳,第一次的揮手,第一次食手指,接下來,就係第一次胎動!

很多書籍都話懷孕16﹣20週開始會感覺到胎動!
第一胎既孕婦會比較遟感覺到~一般在19週左右吧!

由踏入第16週一直在等。。。。等。。。。等。。。。
為左叫自己唔好咁心急,分散下注意力,我機乎晚晚都聽著胎心機,每晚都監察著仔仔的心跳!
直至第18週的前一晚,相公著我要開始聽Babyplus,好讓BB的胎教開始了~
於是我便乖乖在床上綁住部Babyplus,一面同仔仔聽住一下一下的“BOMB BOMB”聲,
當然我便一路睇電視啦~要聽一個小時!
大約開始左10分鐘左右,當我唔為意時,突然感覺到肚裡好似被彈了一下的感覺!我呆了!
心諗係咪自己D腸在動呢?再等一下。。。又被彈了一下!感覺很奇妙!AMAZING!!!!
我馬上大叫在廳中的相公!我感覺到BB郁喇!差D感動到要喊出黎~!!!!
不過因為係初初既胎動,相公放手上肚子上仍未感覺得到~哈!呢種感覺唯我獨享~
呢種感覺,除左好似被彈左一下之外,感覺到肚裡的仔仔開始想引起我的注意呢~~感覺很甜呀~

經歷過第一次胎動後,我顯得有點緊張,點解好似唔係踢得好密咁既?不過晚晚都繼續MON住心跳~一切正常~
心裡安慰自己,可能仔仔係個斯文的孩子吧!
直至今早,可能因為放假的關係,我有較多的時間在家靜僘,訓在床上看電視時,突然感覺到BB大力的一踢!!
隔一陣又踢多一下,今次我放隻手在肚子上再感覺下!感覺到!於是我又大叫相公!叫佢耐心地放手在肚子上,耐心地等待~ RELAX~
相公見等左一陣(我諗只有十幾秒)佢就叫, BB快D踢下啦!跟住隔左幾秒BB真係踢左一下~
今次相公都感受到胎動了!感動既時刻~

仲有兩星期在照結構,希望一切順利!我會繼續保持輕鬆的心情!畢竟,放鬆才是最好的安胎方法~加油呀BB~

沒有留言:

張貼留言