星期三, 5月 01, 2013

食得有營 ﹣ 蕃茄薯仔三文魚頭湯

好耐冇煮過飯!原因返工太累!放工只想到街外吃吃便極速回家!

難得呢一日放假在家,就煮個有營晚餐吧!



一直我都唔愛蕃茄薯仔湯!因為我係個愛吃薯條薯片但唔愛薯仔的人!

不過,網上見人家可以用黎煮三文魚頭湯!就好想試下!最多將薯仔們都交給相公!他超愛!

蕃茄薯仔湯本來就係簡單野!將瘦肉換上三文魚頭,只要放熱水前把魚頭煎一煎便可!

我是西人,我沒有落薑辟腥吧!只用鹽及胡椒來醃一下魚頭!

我愛洋蔥,加入薯仔先炒一下!


盛起薯仔原鍋煎魚頭兩邊


慢慢加入熱水!滾30分鐘


然後加入蕃茄再滾15分鐘


最後加少少檸檬汁,及調味~正!

相公太讚個湯之餘,竟然大讚用 Marmite 煲湯都幾好喎!嘻嘻!其實我心裡在盤算買返個26黑裡Marmite 煲湯炒野~呵呵!

同一晚就將開倉既18 Risotto 開光!Risotto 最好就無水蒸!

最簡單黎一個蒜蓉蒸蝦二人前!

沒有留言:

張貼留言