星期六, 5月 25, 2013

Food Processor 開光 ﹣ 整肉醬

買左新玩具返黎兩星期都未開光!今日難得清閒~做一個肉醬先~!

做肉醬做得好多次,因為會整千層麵,炒意粉長通粉咁~
唔夠時間就買現成既意粉醬加洋蔥同肉碎快快有得食~

今日要善用個 Food Processor,就梗係要感受下佢既威力啦~!!

我做既肉醬都好簡單

材料:
甘筍 1條
洋蔥 1個
豬肉 15蚊
罐頭蕃茄1罐
啡及白磨菇 各2粒(今日會整磨菇湯順便加落去)

調味:
百里香少許
BAY LEAVE 2片
牛湯粒 1粒
海鹽 少許

今日點煮個肉醬已經唔係重點~重點係我今日慳左好多時間切野~
切洋蔥粒都唔難,但最怕切甘筍粒!以前要我切一條甘筍我起碼要切幾個字~宜家三幾秒攪掂~
洋蔥用兩秒時間就變成咁~



只需將D甘筍切開大舊,用大少少轉速就可以好快打爛D甘筍~


如果要我用刀切,唔知要切到幾耐先可以變成咁~


再黎試肉碎!再教勁D速度~好快就變成肉醬~


4人分量既肉醬用CP20就夠喇~

三兩下就攪掂~加好哂香草同牛湯粒,就加蓋用細細火煮大半個鐘,然後熄火焗下佢~
基本上呢個醬唔洗點加水,因為我用罐裝原粒蕃茄,用Food Processor 打爛後已變成茄汁!
再加上蕃茄同磨菇煮煮下會出水,所以唔洗點加水都冇問題~





多左既肉醬可以雪起佢下次再用~
不過一般我唔會放超過一星期~幾日內就會用左佢~

沒有留言:

張貼留言