星期五, 5月 24, 2013

我愛拉麵之一風堂

冇得去日本,又好掛住日本既拉麵,唯有搵間似日本拉麵既拉麵店食下~

平常多在尖沙咀活動既我,今日早放工就去左一風堂試下~
平時路過都勁多人O係門口排隊!今日六點半我就到左,唔洗排隊就入得!
入到店裡都幾大,已經坐滿左9成!到六點九已經坐滿,出面仲開始有人等位添呀~

我叫左個白丸拉麵~
鍾意佢濃濃既豬骨湯,配埋幼既拉麵~哈哈,O岩哂我呀~
我仲加左隻半熟蛋~
鍾意濃湯,飲左大半碗!相公話唔覺有味精~正呀~!





相公要左期間限定既北海道鹽味拉麵~個湯都好好味~真係掛住味北海道既鹽味拉麵呀~~~~



叫左個餃子,雖然係普通既餃子,但加左薑同蔥令舍香~

相比起佐敦既拉麵店,一風堂既價錢的確相宜~定必再來~

沒有留言:

張貼留言