星期三, 12月 05, 2012

小小敗家

為左星期四出差到上海去,上海宜家天氣比香港好!只係溫度比較低一D!
看看YAHOO。。。。最低氣溫得2度!!!!!!!
怕凍既我只能帶備足夠既衣物去吧!
前排敏感,醫生叫我唔好著羊毛衣,咁。。。點頂2度呢?
雖然多在室內,但我係可以冷一下就會病!

種種藉口讓我跑去UNIQLO買了幾仮HEAT TECH!去年買過一件, 覺得還好!又抵!
結果,我就去放左D血!

O係等改褲既其間,到一間賣紙品同簿既店!
早幾年已經有留意呢間SHOP!

公務繁忙既我,日日都需要記下當日既SCHEDULE,除左開會之外,我都會將當日要做既事MARK 低在自己的手冊內!
所以,我的DIARY一定要有足夠既位置比我寫野!

一入呢間店便想起我仍未買2013既DIARY呢!
之前到無印同書店睇過都冇乜心水!竟然比我O係這間靚紙店度搵到心儀既!

諗左唔夠一分鐘,就決定帶佢走!

其事同事已經成日話我帶錢打工, 私伙筆,私伙DIARY, 不過我都想做野精神D,寫野寫得開心D姐!

桃紅色!好精神!令人好想打開佢!(睇下今日有咩做!





兩日佔一版,所以成本書咁厚!不過我鍾意!紙質又滑!真係寫個字都開心D!


同事話雖然貴!但每日都唔洗1蚊既價錢就可以擁有佢!抵啦!
有左呢本DIARY,我會好期待2013既來臨!

沒有留言:

張貼留言