星期一, 12月 24, 2012

聖誕曲奇:薑餅人

曲奇係我小時候拿手既作品,不過已經兩年冇整過!

今年見朋友們做薑餅人做得咁開心,我又湊下熱鬧吧!

食譜係參考偽主婦的!佢既BLOG寫得好詳細,睇佢既食譜就最清楚!

不過我懶,我冇買黑蜜糖,只用二記買既入爐蜜糖!




材料一大堆!!!

麵粉 3 1/4杯
黃糖 1/2杯
蜜糖 1/4杯
baking soda 3/4 teaspoon
丁香 半茶匙
薑粉 1湯匙
肉桂 1湯匙
鹽 半茶匙
蛋一隻
牛油170g

粉紅色既朱古力筆唔好用!放棄左!好彩仲有支白色既ICING!

一個個小小既薑餅人等住入焗爐




剛出爐既薑餅人,第一次做,我覺得似薑味曲奇多D!


畫左好幾個醜餅人先開始掌握到點畫,本想將佢地畫邊,不過手抽筋!決定黎個簡單版好了!


聖誕樹比較大塊,亦都比較好畫,所以畫埋個邊,又靚D!下次要買埋D粒粒裝飾就再靚D!!


最後將薑餅入袋!送比朋友們!Merry Christmas!!

沒有留言:

張貼留言