星期四, 11月 01, 2012

Fine Dinning at Sorriso

萬聖節係老公既生日,前一日先決定食乜!

老公話西餐好,因為我同佢都鍾意~

O係Open rice 左睇右睇,揀左呢間米芝蓮一星既意大利餐廳!食評都係讚到不得了,不論環境食物甚至服務!
我唔係食家,亦唔多出去FINE DINNING,不過今次幫襯SORRISO真係令我回味回味~
所以要寫篇BLOG黎表揚下佢~

當我第一次黎,覺得淨係食個VIEW都抵哂!


叫左Set Dinner, SET有頭盤同兩個主菜再加甜品,問左兩個主菜都係半份上,所以一個人都食得到!


前菜有三款揀,我揀左帶子,老公揀左洋蔥湯

帶子下面係薯蓉,酸酸甜甜,連我唔多食薯蓉都食左一半~!!


老公話洋蔥湯一般,但賣相幾特別


第一個主菜係意粉
我揀左肉醬寬條麵,老公揀左鮮茄墨魚意大利粉
個肉醬梗係唔係我地平時食果D啦,D牛肉應該係腩或者肋肉,好腍~


老公既鮮茄意粉個汁非常鮮茄味~!!好似返左意大利咁~!!


第二個主菜,係鱸魚或者豬腩肉,我地怕肥,都揀左鱸魚~
鱸魚上面係生蠔同魚子醬,超好味~鱸魚肉質好滑~魚皮又脆~NICE!!


到左甜品,係指定既LEMON MANGO TART,我唔食MANGO,轉左TIRAMISU
至於老公,就比左小驚喜佢~


呢個TIRAMISU,係我食過最好味既,因為,咖啡味好濃,我超鍾意!
CREAM CHEESE既部份又唔“漏”~我會再食架!!因為真係太中我既口味~!


最後黎個COFFEE/TEA,唔洗問,我一定係COFFEE!
但係入夜我唔可以再飲,叫左DECAF,佢既DECAF,同正常既一樣咁濃,
真係好神奇~!!好唔捨得咁只飲左半杯(因為太飽)


離開餐廳時見到佢地有SEMI BRUNCH,只係288,我一定要試下~!!

沒有留言:

張貼留言