星期六, 11月 17, 2012

感謝週延續篇﹣2

其實今日感謝週未上七樓前,我係去左BOBBI BROWN先~
因為一直想買佢既GEL EYELINER好耐,之前用既IPSA EYELINER PEN已經用完(我好少會完全用完一D化妝品,證明真係好好用)
因為支筆係扁身既,所以畫眼線非常容易效果又自然,可惜專櫃再冇出現~唯有尋新歡啦~

今日去到見到佢有SET, 不過GEL EYE LINER套SET係有BB CREAM同埋一隻好閃既眼影,我有太多BB CREAM,而且跟KIT既EYELINER係啡色~

用開黑色EYELINER既我,唯有揀左有眼影既呢套SET,其實佢都有支EYELINER PEN,不過我身痕又買多樽GEL同支掃

買呢SET,因為超LIKE佢個EYE SHADOW,感覺比之前用開既MQ更貼,所以,當MQ用完之時,就係BOBBI出動之日~ 




740既SET有唇膏,睫毛液,眼線筆,兩樽眼影,同埋一個化妝袋,真係好抵!
自己身痕配埋GEL EYELINER同支掃,就係我O係地面果層既戰利品喇~!

沒有留言:

張貼留言