星期六, 1月 19, 2013

Cooking Class @ Le Creuset - 荔芋油鴨煲

SOGO Thankful 時入左Chiffon Pink 看看Newsletter 先記起原來可以登記上 Cooking Class!!!
梗係唔放過呢個機會!

一月份既 Class 有蟹焗糯米飯同荔芋油鴨煲,因為我唔食得蟹,所以揀左油鴨煲!



Cooking Class 歴時個半小時(不過都 Over run!) 主要係資深用家教路點樣保養,正確使用,介紹LC既最大效能~煮餸示範變得其次!

呢個課堂真不錯!提提大家唔好錯過,只要一張單買夠一千大元就可以,當然開倉唔計啦!

油鴨先加水煲幾分鐘後焗最少10分鐘,然後斬件
芋頭切大件後,先爆油鴨,再加芋頭粒炒



然後逐少逐少加入浸過油鴨既水至約1cm多一點,然後蓋蓋煮10分鐘


10分鐘後不要打開蓋,減火至出煙後又減火,過程大概減左3次火左右,然後關火焗10分鐘
打開蓋加入少許椰奶攪均


攪攪下D芋頭就散開同椰奶混合


最後加入蔥段,全程不用調味,怕太咸可以加少許糖

沒有留言:

張貼留言