星期二, 1月 22, 2013

玩命遊戲﹣ 種香草

我係植物殺手,種野成日都唔會記得淋水!
所以過往有不少植物都死O係我手上!

近年開始多煮飯,多用香草,一直都淨係用乾香草!因為方便!

跟朋友去了漁農展(我第一次去)到花墟走走,睇到有一盆盆的百里香、薄荷及迷迭香!

好奇一聞,真係比乾香草香好多呀!而且店主話只要日日淋水就可以,算粗生喎!
於是我又開始玩命遊戲!不過為左可以令佢地長命D,我決定叫相公淋佢D花時幫我順手淋埋!
我係植物殺手,佢唔係嘛~

用吊盆,貓咪們不易接觸,很安全!



呢棵迷迭香好壯,小姐見我買了百里香,就把這棵迷迭香平給我!!


從此,我家便有新鮮香草用了~!!

沒有留言:

張貼留言