星期一, 9月 23, 2013

LC Private Sale 2013 Sept VIP Day ﹠ Day 1 & 2

今年小魚有幸可以跟埋朋友一齊去VIP Day! 超級期待!
以為VIP Day 會冇咁迫,點知情況好似開倉Day 1 咁!3點開始,我地2:45去到已經要排隊!
不過還好既係,我地等埋朋友一齊先入去,都可以敗到好多好物!
始終VIP 都係用家,唔會掃貨掃到冇哂唔理人感受~!!

今次最開心既係好多粉色系列!!
我既目標都係Stoneware 為主!完全冇諗過要買煲(不過都有幫同行既朋友揀靚煲!)
我事前既 Wishlist 只有三樣野:Pot Stand, 15cm Lavender Round Dish, 23cm Lavender Plate
結果,目標超額完成啦!

今次開倉最引死人就係好多日本Outlet貨!對於我呢D去唔到日本既人,簡直開心到死啦!

再加上Day 1 有相公同友人一早去代敗,雖然唔能夠第一批入,但是都總叫執到D靚仔野呀!

等我展示一下VIP Day + Day 1 既收穫先!



恨左好耐既 Pot Stand!! 三月買唔到全黑色唔緊要,之後四月見有一放二手橙色但貴過開倉冇要到!都唔緊要!因為今次我遇到紅色!好靚~!!仲可以一次過放左我8個煲(25 Oval冇位放喇)有左佢,我D煲煲可以整齊D咁放~太開心~!



Day 1 出現過既:

之前開倉出現過但買唔到呀!比我買返!嘻嘻


Antique Rose 23 cm Plate 

 Lavender 23 cm Plate

Lavender 15cm Plates (Fit 哂我果對 Lavender 湯盅)

Antique Rose Rice Bowl

Antique Rose Soup Bowl

驚喜貨:
 Satin Pink Square Plate

20cm Satin Blue Oval Plate

Satin Blue Small Serving Bowl (之前開倉買左 Lavender,Size 夠放煮好既公仔麵)


Satin Pink 7"Cereal Bowl
 (上次開倉買左 Cassis and Volcanic, 放切好既生果,咖哩飯 Good fit 架!)

雖然唔太愛 Powder Pink & Powder Blue 但對心心杯好得意,忍唔住要敗


 Powder Pink Small Heart Dish 

Powder Pink Flower Dish

我已有五色漸變粉紅匙,相公話要儲色,指定要買!


 Day 1: 


 Satin Blue 7" Cereal Bowl (同VIP Day 買到既 Satin Pink 又成一對)

Satin Pink Small Mini Bowl 


Satin Pink 18cm Round Plate

多謝朋友Day 2幫我入左D!令到我前兩日入既Satin Pink/Blue Items 可以合成一對!




Day 2 有好多好野,有 Satin Blue 18cm Round Plate, Satin Pink 20cm Oval Plate, Satin Pink Small Serving Bowl, Dessert Cup (兩隻色都有架!但我只有一隻 Satin Pink,要努力再儲)仲有 Satin Pink Rice Bowl, Satin Pink Rice Bowl 比 Antique Rose 既Rice Bowl 深色少少,而且係Made In China,但相公都話想要~所以我又要再追貨)

今日因為颱風關係,開倉取消左,唔知黎緊幾日有乜貨呢~雖然大住個肚唔敢去排隊,但睇住朋友既敗物都好開心呀~


沒有留言:

張貼留言