星期三, 9月 25, 2013

Dinning Out : Le Salon

同友人相約在銅鑼灣遊走一天過後,到LE SALON 法國餐廳晚飯


餐廳佈置以黑白為主,Setting 比較高雅!
我地都點左Set Menu 裡的三個 Course,有兩款 Set Menu 可以揀 $398/$458
我地都被煎鴨肝同慢煮牛面肉所吸引,所以揀左$458 既 Menu

呢個開胃菜係送架~上面係火雞肉,配蘋果蓉,感覺清新!


精美既麵包籃,麵包暖而鬆軟~我地三個女仔清哂~哈哈!


頭盤黎喇!煎鴨肝!


主菜係慢煮牛面肉
呢味菜我自己都學過煮過,感覺餐廳做出黎既比較清,而且蘿蔔冇咁腍
當然牛面肉係好腍啦~而且唔會有“穌“既感覺


甜品係Brûlée Waffle,食完兩道菜加麵包已經飽飽地,不過最後我都KO左!
因為上面既焦糖燉旦薄薄的唔會好漏,Waffle 又夠鬆軟


好似好耐冇去過法國餐廳食晚飯~感覺不錯,不過如果同樣價錢想豐富D,我都係會揀Chez Moi


沒有留言:

張貼留言