星期五, 8月 23, 2013

美食展收穫

最後一日去美食展,原來都好多人!可能因為好多家庭主婦去掃貨吧!

今年買唔到靚既急凍大蝦!轉移買左日本生果!最正既就係$115就買到個富良野哈蜜瓜!我同相公兩個人一次過KO左!真係後悔只買左一個!
另外溫室柑仔都好正!最後一日減價大半至$30!真係好好味~唔知平時CC SUPER有冇呢~
調味料都係我TARGET之一!偶遇呢兩支味淋同調理酒,兩支好似$50仲有兩罐酒送!
味淋我成日用,用黎代替酒咁醃肉,整日式野必備!
料理酒可以煮青酒煮蜆,豬軟骨!
近來熱賣既醬油麴!同鹽麴一樣可以用黎醃肉!只需$25

呢SET膠盒係無意中見到既!

因為家中其實冇乜儲物膠盒(除左鴻褔堂果D之外)所以買左呢SET
$148有四個長方型盒
呢SET膠盒既賣點係有抽真空功能!
除左放海味可以冇咁易發霉之外,醃肉仲可以比平時少D時間!
SO FAR我未感覺到呢個好處!
最大既SIZE我可以放到4個奶樽,第時蒸完D奶樽可以放入去!感覺乾淨D!衛生D!


零食就買左一堆呢D!只係$2包!平時好似見$4﹣5一包~一口氣買左50包仲送5包!






沒有留言:

張貼留言