星期二, 8月 06, 2013

我的快樂孕記 18 ﹣BB 展

一年一度既大型BB展,好多孕媽媽同生左小朋友既媽媽都會去入貨入貨!
之前唔係咁想去迫!但相公話佢星期一放假去應該唔會迫人,同埋想睇下BB野!
於是我地就尋日去左!係BB展既最後一日!
其實我地都唔係太TARGET要拎FREE GIFT!只係覺得有用既先拎!
但兩個人都拎左咁多!




初步點算過,加埋之前去聽講座入媽媽會既FREE GIFT!已經有一打紗巾同十幾條口水肩!
雖然D尿片SAMPLE加加埋埋都好似好多!但初生BB用得好快!相信不夠一星期就會用完!哈哈!

今次去BB展真係想買野架!
Biolane 既護膚係列都係我既目標之一!
因為我本身有皮膚敏感!所以都估計小魚B走唔甩!
同埋初生BB既肌膚咁嫩,都係用D好少少既護膚品好!
買左一大堆!包括Body & Face Lotion, 尿疹膏,洗頭水,bath Gel,奶樽/玩具清潔液,爽身粉液
仲送左D BB清潔水同 Cleansing Gel!!

仲O係Mustela度換左兩支二合一Shampoo+Body Wash

兩隻牌子都來自法國!亦有很多媽媽推介!希望好好用啦!


一心去買野,敗物當然唔止呢D!
仲買左Stokke既High Chair!
本來唔諗住咁早買,但因為難得有折同有野送!所以即買呀!

Stokke既High Chair,即係Tripp Trapp系列已經留意左好耐!
因為佢張櫈可以由細坐到大!大人都坐得!我地O係EXPO度仲坐左好耐~
一路坐一路比人Sell,其實我地之前已經了解過佢既好處~
坐到我都唔想起身呀~因為佢個椅背承托腰好好~所以好舒服!
BB坐既話就可以練習正確既坐姿!


仲有最重頭戲既迪士尼美語世界,呢SET野出左名貴!
有人好BUY,亦有人好唔BUY!
自己就覺得佢係一套比家長同小朋友多D互動既工具!
同時又可以增強小朋友學習既興趣!
從來唔期望小魚B要讀咩名校,要名列前茅!只希望佢可以同我地一樣ENJOY LIFE!
香港既小朋友讀書咁苦悶!從小養成良好既學習習慣都係好事黎!

BB 展仲有書櫃,專用DVD機送,我好鍾意佢個書櫃,因為各個位置都SET好左放D乜書同碟!顏色仲O岩哂我地既小魚B仔仔添!
咁早就買既原因,因為相公好BUY胎教!所以我下星期要開始聽埋一份LU~

沒有留言:

張貼留言