星期日, 7月 28, 2013

煲中煲燉湯 ﹣ 淮山杞子花膠燉豬展

燉湯我燉來燉去都係燉花膠湯!
今次用18 Risotto 同 26 Marmite 黎玩煲中煲!唔洗拆的! 18 Risotto vs 16 Round, 18 Risotto 除左矮身D之外,容量真係多少少~
宜係多好少少~不過就因為咁,我就用18 Risotto 黎燉湯啦!
燉出黎都有三至四碗 LC Rice Bowl 咁多!足夠我同相公飲一餐!
第時坐月如果燉一人份既野,我都會叫媽咪用咁既方法做~
(燉一人份燉品我最怕燉雞!因為媽咪話要食埋D湯渣,但成隻雞點食呀?半隻都唔得啦!所以我會叫媽咪燉雞脾架!咁咪唔會浪費左成隻雞囉!)

燉湯最簡單就係放哂D材料落去唔洗理佢,用最少火燉兩個鐘熄火焗到飲既時候!我下晝兩點開始煲,夜晚七點飲仲係暖架~

最好就係落左螺片成個湯一D調味都唔洗落!簡直係乾手淨腳!

平時發定D花膠放冰格,想煲時只需買舊豬展就掂~(淮山杞子同螺片長期雪櫃都有架!)

所以我同相公都超愛呢個簡單既燉湯~非常清甜呀~!





沒有留言:

張貼留言