星期四, 7月 25, 2013

我的快樂孕記 16 ﹣Shopping for BB again!

Gap 近日大減價,友人紛紛到場掃BB衫,我都捉左媽咪去!
買夠五件再有六折!好多BB衫都係二十蚊件左右,真係好抵!

不過我發現BB衫既款唔多,可能比人掃左不少~
況且佢D款色都係過頭LUP,(BB衫最好係扣紐)所以都只係買左少少咋!



再去護協買左D濕碎野


其中要推介呢個奶粉格!
一搬都係買三層高果D!款色老套呀~(最大原因係我冇得買HELLOKITTY!)
比我發現呢個AVENT的!


三格係隔離,唔會好似一般三層咁高身,而且個間格可以抽走第時唔放奶粉可以當零食盒用,而且仲係BPA Free!
可以放心用呀!

沒有留言:

張貼留言