星期二, 7月 23, 2013

書展的收穫

一年一度既書展,連大著肚既我都要去!
因為相公話年年都去,早D去冇咁迫喎!
再加上今次有朋友帶入場,佢更加唔放過呢個機會啦!

每年書展食譜書機乎係必掃既!
不過今年買得好理智!只係托網友買左偶像鬼嫁既作品!
自己呢?就主力買媽媽書囉!
首先就係坐月湯水啦!我真怕媽媽煲來煲去都係果幾款湯水!所以買左D坐月食譜書比佢睇~
係呀!係比佢睇呀!因為佢煮比我食嘛~哈哈!

另外日本媽媽既書我想買好耐,好想兒子第時都係一個負責任既小孩!“自理”係好重要呀!咁我呢個懶媽媽可以唔洗好似D怪獸家長咁乜都幫佢做嘛!

我的低能系列,係不可不睇既一個系列吧!每次我睇都笑到出哂聲!仲要比相公睇埋一份~
去完書展,我足足累左成日!累既程度係第二日訓到中午都仲覺得好想訓~代價真大!

相公仲預告:BB 展,一定要去!因為好多野睇(冇話買呀)最多平日去~
睇黎我呢個愛去乜展物展既相公,係唔會放過我呢個大肚媽媽~


沒有留言:

張貼留言