星期三, 6月 05, 2013

我的快樂孕記 10 ﹣健康院產檢

今日第一次到健康院做產檢,BOOKING係十點半,我約十點左右到左~
去到有勁多孕婦,好多個肚都已經好大!
等。。。等。。。等。。。等左好耐,十一點半先到我~
第一次見姑娘,姑娘睇完我拎去之前O係醫院既檢查紀錄,就同我傾起母乳既問題,
佢問我諗住餵幾耐~我本想只餵到返工,但姑娘話返工其實都係PUMP一兩次到,叫我返左工都試下~
因為始終母乳比奶粉好好多!對BB既免疫力有幫助~好啦!我會試下~

姑娘好細心咁問我之前有冇唔舒服,宜家有冇唔舒服,同埋黎緊成個孕期佢地都會跟進(即係唔洗再返醫院產檢LU~)
下一次就係返醫院做飲糖水測試~真係好驚!因為父母都有高血糖,我可是高危呢~
希望PASS吧!

見完姑娘再去聽下胎心聲就可以下次見LU~
六星期後再回來!

整體感覺覺得健康院雖然多人,而設施又好似好舊咁,但姑娘都好細心~好過醫院既醫生呀~

臨走比一堆師奶圍住我!原來要我填表入媽媽會!(其實上年我去BB展都入左D會)
佢地要交差,見到有人唔幫佢填就跟埋出門口!
咁我就幫佢地填,點知一填就填左好多張~
收左一堆禮物!



沒有留言:

張貼留言