星期日, 2月 17, 2013

LC敗不完

友人話想去買CAKE STAND同煲夾,於是我就去埋一份!

到SOGO再問粉紅花花碟,SALES話唔知仲會唔會返貨!可惡!
見到橙色其實都好靚~於是就同友人一人一隻SHARE左!

日後再見返粉紅花花,我地又再入~ HAHA



用黎放帶子幾SHARP~

其實仲睇中左個Skillet 平底煎PAN, 想趁紅色仲做緊6折買時,可惜20cm 都冇貨!
20cm 雖然有點細,但重量剛好我Manage到,26就真係太重了!


同埋20cm 除左煎少少野,仲可以比我做扒汁時用~

希望我O係PROMOTION完之前買到啦~!

沒有留言:

張貼留言