星期六, 7月 27, 2013

My Little LC Tower

今日同友人傾開我有幾多LC,身痕拎左D 鐵煲出黎影下~

16cm Round - Antique Rose
18cm Risotto - Cherry Red
20cm Round - Chiffon Pink
22cm Marmite - Kiwi
22cm Round - Dune
26cm Buffet - Cherry Red
26cm Marmite - Orange
25cm Oval - Costal Blue
20cm Skillet - Cherry Red
Square Grill Pan - Cobalt Blue

都係八個煲兩個Pan 姐~當中除左22 Round,其他都係常用系列~




相比好多LC Fans,我真係走實用路線~唔花巧(都冇花花煲)唔花心(又冇心心煲)<﹣其實密謀緊買返個心心煲~ 

至於Stoneware,我真係冇力拎佢地出黎一一影相喇~不過比起之前影過一次都差好多~
第日搬屋我諗我都會考慮下同佢地影返張合照~

沒有留言:

張貼留言