星期日, 7月 14, 2013

我的快樂孕記 14 ﹣產檢(新醫生)


上個月去產檢時醫生話BB細左兩星期!但要我8星期後先覆診!其實宜家我係數要4星期去一次!

所以我決定轉醫生!朋友介紹既黃醫生比較細心,而且仲會轉4D比你睇下BB既樣!價錢仲平過我睇開果個!



於是前兩日就去左睇新醫生!
結果同朋友所講既一樣,醫生非常細心,同我地照BB時仲同我地講笑,仲專登放大BB條脷比我地睇下佢有冇玩脷!(結果小魚B冇玩啦)
但醫生好細心咁講BB已經調左頭(咁快?)但距離出世仲有一段時間,所以會變呢!
醫生仲講左BB宜家係O係我個肚度點樣訓,PAT PAT大概O係邊度,咁我就知道有時BB郁係邊度郁緊~
最得意係BB比左個WELCOME CLICK醫生,醫生O係照超聲波時比BB踢左好勁一下~醫生都叫左一聲!



最開心,就係BB SIZE追返喇!仲叫我唔洗特別增加食量(其實我一直都冇!因為我想食多D都好快飽,一直以黎我都係小食多餐咋)



宜家BB 26週有多,有兩磅喇!應該算係中大碼B,估唔到我個肚細過人,BB 竟然係中大碼!
希望佢乖乖地增長啦~




BB下巴尖尖,似我多D!我放心好多呀!我怕似哂相公一個呀~嘻嘻

沒有留言:

張貼留言