星期四, 7月 18, 2013

我為花狂

由二月份開始買左第一隻橙花花碟,到開倉入左Power Blue and Orange Blossom就開始發花癲!
成日追尋Pale Rose 花花邊度有,朋友到台灣都叫佢地幫手搵下,冇既連黃色都唔放過!
直到最近網友做團購O係Korea訂左Powder Pink 花花~我真係十萬個開心!但尚欠Pale Rose!!

好彩網友話台灣又返貨,仲有特價,厚著面皮又請朋友幫我代敗!
於是,我們就幾經辛苦儲齊大花碟各色!




集齊所有大花碟我非常開心~簡直可以訓覺都可以笑醒!真係要多謝各方好友既幫忙呢!
相公見我買左咁多花花碟,佢問我仲會唔會再買,我話如果大花碟再有新色就好難講喇~嘻嘻


再加埋平時左買右買既花花碟們~宜家先發覺我尚欠細橙花!好快就可以一家團聚~嘻嘻~


沒有留言:

張貼留言