星期四, 3月 21, 2013

Le Creuset Private Sale 2013 ﹣ Part 2

第二日排到咁前都買唔到POT STAND好唔甘心,今日又去!可惜友人問左今日冇上貨仲話唔再返貨!
睇黎我同佢都係冇緣!

不過今日都有意外收穫架!
就係POWDER BLUE 花花心心碟,同SMALL BOWL!



一開始同伴都拎左好多返黎CHECK, 可惜好多都有白點,我最後都只係拎到一盒,仲要有一隻係有白點(自己走漏左眼)
所以我只係同朋友SHARE左一隻!不過其實花花碟我覺得一色一隻都好夠~!

心心碟D QUALITY好少少!所以分到一盒。






呢盒花碟仲要係一深一淺~好彩同朋友一人一隻!


至於碗,雖然唔係勁鍾意藍,但粉色都係好靚~再加上漸變!又指定每隻色兩隻!



就係咁,計埋尋日,我一共買左4 SET碗!
Powder Blue 質素一般,好多都有D白點同花左!


Lavender D質素比Powder Blue 好好多!


今日既BEST BUY,係18 Risotto,呢個MODEL我想買好耐!因為可以無水蒸二人份既餸同一人公仔麵煲上!

再加上只係800,所以即使我已經有CHERRY RED我都買左!




沒有留言:

張貼留言