星期三, 3月 13, 2013

一年一度:生日~

自從去年用生日呢日去搬屋之後,好似對生日冇乜感覺!
不過係一個好好既藉口同相公休假,去食餐好既吧!

今年過左一個悠閒既生日,都好開心呀~我最鍾意HEA嘛~全日都O係尖沙咀活動~一D都唔勞碌~!

本來想去食牛角包同埋LUNCH,點知去到11點幾太早 LUNCH未開始~於是放棄去行左陣街之後就去左食BLT BURGER!

第一次去呢間食BURGER!真係好滿足!





相公要左個BLT,因為佢愛BACON,仲加埋COMBO,要左個SKINNY既薯條!




咪睇個薯條好似好普通好似老麥果D,其實好食過好多倍,冇一條係腍架!仲熱辣辣~正~!

為左D薯條凍左會唔好食,我地未食個BURGER就去KO哂D薯條先~

我叫左個CLASSIC,即係有生菜番茄同牛扒,要左MEDIUM!


我仲ORDER左個APPLE JUICE,個蘋果汁真係不得了,勁蘋果味~好正~

食飽飽之後就去左睇ANDY WARHOL,相公話想睇好耐~又係一個消磨時間既好去處~



不過我覺得佢既作品我唔好BUY,因為佢出名既人象,只係用絲印張相再O係上面加色~
創意係有既,但,我真係唔識得欣賞~


睇完畫展再去左睇戲,新年冇出過街,補返套免費賀歲片睇下~唔用腦笑一大餐也不錯~

睇完戲行左陣街就去食BUFFET~

HYATT既BUFFET真係不錯,不錯到每一樣野食都係好食!
仲要我冇食到PARMA HAM(相公話超好味~下次我要再去!)北京填鴨。。。

除左冇生蠔外,我諗呢個HYATT既BUFFET係PERFECT,唔食生野,淨係食龍蝦仔都可以回本~

讚~!一定會再ENCORE!用獅子銀行白金卡仲有85折!
手機冇電冇影到甜品,甜品仲正~多款又好味~

沒有留言:

張貼留言