星期三, 3月 27, 2013

補祝生日飯﹣ Morton

同朋友每年最少都會見兩次,因為我地生日就會一齊去食餐好!仲越食越貴!

前年去左 Angelini, 去年去左Steik,今年去Morton

因為今年想食牛扒,朋友就請人推介左 Morton 呢間扒房!

好耐之前已經聽過 Morton,呢一日終於有機會試下!大家都好期待~

一入到黎,就覺得好嘈,可能係 Happy Friday 既關係,穿過好多人既 Pub Area 再走到預先訂好既枱,感覺好迫,同隔離好近!
好彩隔離係外國人,唔怕聽到同被聽到我同友人既對話!

一坐低左就比個 Custom Menu 加分!上面寫左 Happy Belated Birthday~ 真係貼心~



Order 左野食後就上左呢個洋蔥包,好大個,差唔多成個一磅旦糕咁大!
而且內裡好鬆軟~!!我同友人都KO左四份一!


叫左個 Caesar Salad,佢地細心咁幫我地分好左每一人碟!個芝士麵包好好味~


呢一日係FRIDAY,梗係叫出名既PRIME RIB!
因為我唔食得太生,所以改左佢Default 既 Medium Rare to Medium


可能我地叫左 Medium 既關係,覺得比較乾!冇想像中咁好食!所以我覺得都係Steik 好食D!

叫左呢個 Sea Bass with Pineapple Sauce 清新好味~魚煎得夠香~仲有D菠蘿粒,所以令 Sea Bass唔會覺得好漏~


甜品係餐廳送既梳乎里!

餐廳好細心咁同我地影左幅合照,仲即場PRINT成張卡送比我~

最貼心既係,臨走出門口D STAFF仲同我講聲 Happy Birthday~ 真係認得我喎~

沒有留言:

張貼留言