星期三, 3月 20, 2013

Le Creuset Private Sale 2013 - Part 1

話左唔去又要去!因為實在被網友毒得太緊要!(藉口!)

DAY 1 下晝先有時間去,去到勁多人排隊比錢,而且又冇乜野O岩買,空手而回!

DAY 2,我破下個人紀錄好早到左!又結合隊友們一齊作戰,多得佢地既幫忙,我敗左最愛既粉紅碗!




黎個大合照,其實唔係敗左好多野咋,因為我想買16/18 round都唔見!



當我再遊走四周時比我遇上KIWI MARMITE!


其實都鍾情MARMITE,不過黑底會好D,但呢個22CM既MARMITE真係好CUTE!雖然我有個22ROUND都要買個22 MARMITE!



因為,除左KIWI色靚之外,就係佢比ROUND細D輕D!有時煮二人份量既菜就GOOD FIT!可以用黎炒下意粉都得!唔洗我既20ROUND咁重WORKLOAD!
哈哈!



所以,諗左一陣,再加上佢價錢非常相宜,所以就敗左返黎!


呢個WAVE LARGE RAMEKIN以前未見過,今日有粉紅,即執!


呢個就係今日既BEST BUY!POWDER PINK SMALL MULTIBOWL,做飯碗一流!

SATIN BLUE SPATULA CROCK,諗左一陣,都係要左佢!同上次買既SATIN PINK揍成一對~嘻嘻


意外見到有幾隻CHERRY RED既ROUND MULTIBOWL,相公話,碗唔怕多,唔係粉色都殺!


紅色都唔錯丫!



今日先第二日,我應該仲有努力既機會,希望聽日買到心儀既東東!



沒有留言:

張貼留言