星期二, 3月 26, 2013

淮山杞子煲雞湯

其實煲湯我一向都唔叻,一向好聽中醫話唔好飲邊D邊D湯,所以我都好少煲~

不過太耐冇飲又唔得,中醫話可以飲淮山杞子煲豬骨,上次煲左都OK,今次就想煲雞!
反正一隻雞都係三十幾蚊,價錢同豬骨差唔多!

不過O係超市買雞就冇人幫你起埋皮!

唔緊要!睇過電視教起雞皮,應該唔太難!唯有自己起!

用LC煲湯,有好多方法,我先煲45分鐘,焗半個鐘,再煲半個鐘,再焗半個鐘!
其實唔係我勁要咁玩!只係我試過煲左大半個鐘焗完半個鐘覺得未夠味,於是再煲多半個鐘再焗半個鐘後再試味就好好多!



今晚用左靚色三煲黎開餐



再用Cassis Cereal Bowl 放韓國士多啤莉~靚~!

沒有留言:

張貼留言