星期六, 3月 23, 2013

Le Creuset Private Sale 2013 ﹣ Part 3 (最終回)

又話唔再有Pot Stand,BBQ Pan 又預左冇~ 最後都決定比多一次機會佢!

尋晚叫相公早D訓,為既就係今朝要第一批入場!

幸好BLOG友早左去,我地可以排十幾!好開心~~~~~~

今朝一路排隊一路向隊友放毒!!好開心咁渡過左排隊既三個鐘!

相公今次第一日去,佢入到去就上身係咁拎野!(不過都係一D我前幾日睇過唔要既野!哈哈!)

佢仲向我勸敗!執左幾件野話買左先!

結果今日既收穫都唔錯!多得谷友同隊友既幫助,讓左好多美美既東西比我!真係勁開心!




呢隻Pale Rose Mug,我見左兩日都冇買,但相公一見到就拎左比我,因為佢知我會鍾意!
其實係好鍾意架!不過我家有太多Mug!! 不過佢 Approve 我買一隻!仲唔買咩!哈哈!!



呢個係今日既 Best Buy 1 號!多得BLOG友慷慨相贈!我超鍾意!因為去年9月開倉後悔冇要到!
今年呢隻差唔多!我可謂失而復得呀!多謝你~


呢個Jug,我之前成日話想買,佢同磨東東Mortar一樣,想買與唔買之間!

前兩日見到有紅有綠都吸引唔到我,就係呢隻 Volcanic 可以打動我!
相公話:買啦!應該會有用既!
(其實我地打奶泡既 Jar 已經好方便~真係唔知Jug 小姐會有乜出場既時候!


小花花,友人去代敗時都問我要唔要,我當時又好似上年Satin Pink Bowl 咁好理智地話唔要!
但今日見到實物時!真係好難抗拒!!
隊友問我有乜用?我話用黎放雪糕!隊友即買,仲讓左一Set 比我,既然緣份來,我擋都擋唔住!嘻嘻!



呢個又係被勸敗既 Ramekin!! 前兩日買左 Pink! 今日友人話要有埋粉藍先至係一Set!
雖然我已經有3 set Remekins....結果又衰左~!哈哈!但真係好靚~!唔買就會後悔!



呢隻Cereal Bowl!! 去左兩日都見到拎唔到今日我見到即拎左盒橙色!因為橙色都好靚!相公好鍾意!



多得BLOG友割愛,本來我只執到一隻,而家可以揍成一對!超開心呀!

呢個盒仔,人地個個都話好用!因為可以入焗爐當焗盤焗旦糕都得!
我就當佢膠盒仔咁用既機會會多D!嘻嘻~如果有粉紅色實


DAY 2, DAY3 ﹠DAY5既收穫!真係好豐富!咁以後朋友黎開飯連碗都可以用LC喇!


身痕拎哂D煲出黎砌樹~雖然D色唔係好 Colorful,但係我都係走實用路線架!嘻嘻

收手了收手了,好似前幾篇先話唔再買Cast Iron,點知今次開倉竟然買左兩個!
不過我都係覺得兩個都會係常常用到既 Size 價錢又抵先敢敗咋!

友人今次都滿載而歸,已經問定 Thankful Week 去唔去喇!睇黎我放毒真係好成功!佢已經浮沉O係毒海之中!

沒有留言:

張貼留言