星期六, 8月 25, 2012

Prince Hotel Lunch Buffet

其實好少去食BUFFET, 通常都係因為公司要慶功, 就O係公司隔離既酒店黎一個LUNCH BUFFET~
今個WEEKEND本想同老公去下HIGH TEA或者SUNDAY BRUNCH, 不過見到HIGH TEA都係甜品為主~ 又冇乜興趣~ 至於SUNDAY BRUNCH, 又未有乜野心水, 所以不如諗下LUNCH BUFFET~
於是找來老公去過既PRINCE HOTEL, 帶我見識見識一下

PRINCE HOTEL既LUNCH BUFFET唔算多種類, 但每一樣食物都好精美同好食~
冇好似大鄉里咁周圍影相, 佢既熱食, 大都係用LC煲SERVE~!! 好靚~

最深刻既, 就係即場煮既白酒煮藍青口!! 雖然肉質冇法國食過既好~ 
但都已經係O係香港食過既算很好既一次~!!
我都老公都ENCORE~!!
另一樣深刻既, 就係麵包蟹~!!
初時我地見蟹身O係冷盤度, 冇蟹蓋, 以為係普通既蟹~ 
到我地打算開始食甜品時, 見到D蟹REFILL, 就見到原來係麵包蟹~!!
麵包蟹既蓋有好多橙色既糕, 我同老公每人KO左半個蓋之後都感到非常滿足~!!


從呢一刻開始, 我愛上了麵包蟹~!!
不過蟹糕膽固醇咁高, 我都不敢多吃~!!

沒有留言:

張貼留言