星期三, 8月 29, 2012

香草鹽焗雞

今日要慶祝一下, 到剛巧要九龍灣跟友人食飯, 就去了PIAGO買藍青口, 光吃藍青口有點悶, 逛逛下發現有小小的春雞在賣, 話從法國來~!!
馬上選了一隻, 心想試試焗爐的烤雞功能吧~!!

回家時想了一會, 怎樣弄烤雞好呢?真的用轉著燒嗎?
後來思前想後, 決定都是用LC放著他好了~ LC先放些菜, 便不用再額外煮菜~!!
於是就用了三色椒, 色彩美又美味~!!



上網尋一下烤雞的做法, 原來很簡單, 只要鹽便可, 放些香草及檸檬汁更好~
於是就用這三個東西醃雞一會, 放入焗爐200度底面焗10分鐘, 真係簡單至極還有脆皮效果, 下次真的要試試轉著燒的功能~!!


配角弄好, 主角更簡單, 洗淨青口及除去水草, 放入LC BUFFET CASSEROLE內~

加入100ml的白酒, 用中火煮3分鐘再熄火焗3分鐘, 此時青口都會乖乖張開大口~!! 還充滿白酒的香味~!!

這樣做青口, 青口肉質鮮甜~! 正~!!

沒有留言:

張貼留言