星期一, 8月 20, 2012

2012 曼谷喪買喪食之旅- 遊樂篇

今次個trip, 可謂幾嘆, 因為晚晚shopping完都去按摩~!!
去得最多~係terminal21果間let's relax, 因為佢開到夜晚12點, 可以shop到last minute先去按摩~!!玩到盡呀~!!

友人鍾意泰式~ 但我怕比人拉拉扯扯, 就join左個dream package, 
百零蚊hkd可以玩90mins ,包括按腳同埋頭肩頸~!! 真係好抵又好正呀~!! 
所以日日都玩呢個package!




友人唔gym唔得, 去到旅行都要~!! 當然我地間hotel冇設備, 就去左gym club,
佢既帶領之下, 我就可以free of charge去游左一個鐘水~
因為係閒日既關係, 我一個人可以獨佔成個泳池~ 真係爽到震呀~!!
不過, 我都係喜歡hotel有pool多d, 下次都係唔好慳~要去有pool既hotel~!!

沒有留言:

張貼留言