星期四, 10月 03, 2013

我的快樂孕記 22﹣ 扁咀的小朋友

不經不覺小魚B已經足月喇!宜家有38wk3,尋日去私家醫生度照最後一次既超聲波!
上兩次小魚B都唔合作睇唔到4D樣!今次總算比個側面我睇下!
不過扁咀!唔知係咪唔開心呢~
醫生話BB已經落左盤骨一半,雖然落左幾多同會唔會早D出世冇直接既關係!
不過醫生都話有七八成都係唔洗等到40週!我都希望小魚B可以O係我心中既日子出黎面世!
真係好期待見到你呢~


由呢個星期開始我已經唔敢離開屋企範圍太遠~心怕萬一作動都可以快D返屋企拎野去醫院!
呢種隨時 Standby 既感覺真係刺激!
小魚選擇O係政府醫院生產,因為近,交左咁多年稅,生仔可謂我爭取享用政府資源既好機會!再加上朋友都O係呢間醫院生過BB,即使開刀都有不錯既體驗!所以我很放心比醫院“肉隨針板上”!

好多人都好怕要痛十幾個鐘之後先開刀好似好唔抵!但我自己就睇得好開!
可以順產就對我同小魚B最好,如果唔得,一切都為小魚B好去做,所以就算真係要痛十幾個鐘後要開刀,我都會欣然接受!
有時人就係咁,唔係A就係B,只要能夠接受到A或者B既結果,就不用辛苦自己去日思夜想,左諗右諗~倒不如隨心去啦~

沒有留言:

張貼留言