星期三, 10月 02, 2013

2013 Sept Private Sale 總收穫回顧

開完倉一星期!終於交換好又交收好D敗物!
有些敗物想下都係唔要,比左其他朋友~
以下既都係一雙一對既敗物!
影完好耐先發覺拍漏左一對~




Small Serving Bowl,連埋之前開倉買既Lavender,湊成三色雪糕~



長方形碟係意外啦!朋友買開預左我一對!放埋 Mini Bowl & Dessert Cup,真係好靚呀~



Dessert Cup 其實都係意外!朋友A執到一隻SP比我,朋友B尾二果日又幫我班到SB!嘻嘻!


相公DAY 1幫我敗左兩隻 SP Mini Bowl,幸好遇到谷友同我換SB,一對真係好靚!


可愛既 Rectangular Plate,未諗到點用!但總會有用既~哈哈!


Cereal Bowl Set! 原來18cm Round Plate上放 7"Cereal Bowl 係咁靚架!
宜家勁鍾意用LC碗時加返隻碟!好似靚好多咁~哈哈!


Wave Oval Dish + 20cm Oval Plate 其實覺得 Oval Dish 好似好淺唔知有乜用途,不過諗諗下用黎焗甜品,小菜色都唔錯!決定留佢O係身邊!唔用都要放 Display 欣賞下!


Spicy Jar!! 又係意外啦!朋友B幫忙買左一對!可以用黎放鹽糖!未捨得用住~


今次D Stoneware 太美!我同相公講,第時搬新屋要申請一個Display 櫃比我放LC Stoneware !!

最後係發現影漏左 10cm Round Cocotte!


呢個圓盅仔雖然細細個,但除左可以燉蛋燉奶放下沙律之外,都可以玩下焗蛋架!下次我試過再放上黎分享下先~

沒有留言:

張貼留言