星期日, 8月 12, 2012

西貢晚飯~ Italiano

最近有D唔開心既事發生左, 老公星期六帶我去左西貢食飯~ 一個我倆拍拖時常去既地方~
多年沒黎西貢, 感覺很relax, 仲叫老公不如搬到西貢住好了~!!

睇OPEN RICE, 發現這一家有好多好評, 於是就試一試~
結果都乎合預期~ 

RELAX既環境,配合我至愛白酒~!! 
其實對酒冇乜認識, 不論紅酒同白酒, 我只愛易入口既~ 淡味既白酒係我既至愛~!!
所以我每次都會揀返呢隻提子既白酒先飲, 試過CHARDONNAY, 唔係我杯茶/杯!! 都係sauvignon blanc, 懶理佢配哪鍾食物最好~
我只要我既至愛就好了~!!




呢個BLACK MUSSEL, 雖然冇法國既藍青口鮮甜, 但口感都可以~個白汁直頭係好正~!!



墨汁麵配上用帶子三文魚煮成既茄汁, 原來佢地好夾~!!! 個汁都好香~正~!!!



叫左HALF RIBS, 上網D人話份量比一般既大, 結果真係~ D肉厚~而且入味~唔黐骨~!! 都幾好味丫~!!
不過, 我同老公都係最愛TONY ROMAS既RIBS, 因為味濃D, 肉身雖然冇呢個多, 但勝在冇咁滯,
食完呢個RIBS, 已經冇位放甜品喇~!!

沒有留言:

張貼留言