星期日, 9月 29, 2013

Square Plate 開光 : 鹽麴烤黑毛豬扒

開倉雖然曲終人散,但敗家既興奮仍未停下來!因為大家都在Group 內交換一些戰利品!
好似我買左兩隻Satin Pink Square Plate,但開倉咁多日都只係得 Satin Pink,Satin Blue 竟然冇出現過!膽粗粗問下谷友有冇人肯換~Lucky Me! 有谷友用佢代購回來既 Satin Blue Square Plate同我交換!代購應該比從開倉入手貴一點呢!
不過難得代購幫她找不到Satin Pink,就做就左我倆的交換吧!
好開心~
本來我不太愛 Square Plate,因為真的很重!但同 23 Round Plate 相比,Square Plate 只貴$10!仲要可以Serve 多D Purpose!!例如宴客時可以放多一點菜!
想不到既,想買Square Plate 的人是相公吧!
相公從七月週年慶時就話Square Plate很美!很想買!但當時只有Kiwi色!所以我沒有采佢呢!
直到VIP Day 見到有 Satin Pink!!! 想都不用想就買左兩隻~嘻嘻~
當尋日換成 Satin Blue 時,相公一看就不禁讚很美很美!還馬上跟它們拍照!
嘿嘿~這是我買LC多年來的第一次呢!
相公今次真的中毒了!


要為Square Plate 開光,就簡單做個黑毛豬扒吧!
上次在CC Super 買了鹽麴,今次又烤一下豬扒,再用來炒一個小棠菜苗~
真的簡簡單單又一餐





自覺鹽麴比醬油麴更易入味!只需醃大半小時,用200度焗兩邊15﹣20分鐘便可!
第一次用鹽麴炒菜,炒軟菜後加一茶匙鹽麴就已經很有味~不錯不錯!

沒有留言:

張貼留言