星期日, 1月 20, 2013

同LC做Facial - Pots ﹠ Pans Cleaner

早兩日學人玩燉洋蔥點知失手,攪到CHIFFON PINK燶哂!

經過整燶STAUB既經驗,再試過GRILL PAN成日起焦既問題!白色底既煲煲燶左我都唔怕!

方法就係加水,加白醋煲滾水唔開蓋再浸一晚,跟住D黑焦就好容易起出黎!

當然起出黎之後,我都要同白色煲底美白一翻,始終燶過會有少少”烘“

於是就O係七折既時候入手Pots Cleaner!!



其實經過我一翻努力,白色煲已經大致回復美貌,不過其實仲有D烘係洗唔到~


用左Pots Cleaner之後,好似同個煲做左個Facial一樣,白返好多呀~可能影相唔係好覺!不過我覺得Pots Cleaner真係GOOD!!
我仲用埋佢黎清潔煲底!成個煲由內至外都乾淨哂!

LC鍋咁靚,得閒都要同佢地保養下呀~


經過今次,CHIFFON PINK的確花左少少。。。不過救返條命已經好好~

沒有留言:

張貼留言