星期六, 9月 15, 2012

LC 開倉日

又到一年二度LC開倉日!!
今次開倉DAY1 在星期六, 可以一早去潮聖!!
見過BLOGGER都在最早一批進場, 可以買到煲架Trivet~我都要試一試~!!
不過今次得自己一人去, 好緊張~!!
幸好遇上又一人既隊友, 大家目標都係個Trivet~ 一於兩人合作~!!
今次大事真係好多人, 多人過3月尖沙咀果次~!!
我7:45AM到左, 都係排60-70到~ 幾驚唔可以首批入去~!!

一入去到, 已經見到D人係咁掃D碗, 我根本插唔入去~
話係掃, D人真係拎個大袋倒入去咁滯, 攪到D STAFF都話買還買唔好整爛~!!

我同隊友一路搵煲架, 好彩, 兩個人去真係唔同D, 佢個子高D, 我地係咁掃~ 應該掃左8-9個~
有紅橙藍三色, 我自己每個色要一個, 剛好FOR兩個LC一個STAUB用~!!

另外最搶手既, 就係碟, 今次遇上大碟~ 我真後悔只拎左一色一隻,
後來想再拎時已被掃空.....
唯有希望友人再去時幫我留意下吧~




短短一陣間, 我同隊友就咁既戰績, 之後我地一人看守一人再行~



呢推就係我既戰利品~!!不過最上面個磨東東冇要到, 因為實在冇乜用~



呢個東東真係我既好發現, 雖然一向對呢D細細件冇乜興趣, 但發現左一個14CM既,
SIZE係GOOD FOR做燉盅用~!! 只係230, 即買, 仲推介比隊友同佢既友人, 隊友即拎多4-5個~!!



大合照影漏左個spatula, O係cashier度見到, 得返白色, 照殺~!!


想買既都買到, 如果可以買多D碟仲好~!! 大滿足~!!

沒有留言:

張貼留言